Klachten

Wij doen ons best om zo goed mogelijk ons werk te doen. Toch kan het zijn dat je vindt dat het beter kan of je hebt een klacht. 

Ik heb een klacht! En nu? 

Hier kun je terecht voor klachten over GGD regio Utrecht. Klachten voor een andere GGD (andere regio) kunnen wij niet beantwoorden, je vindt de juiste GGD op www.ggd.nl.

Je kunt je klacht op verschillende manieren aan GGD regio Utrecht kenbaar maken: 

  • Je maakt gebruik van het klachtenformulier onderaan deze pagina
  • Je stuurt een e-mail naar klachten@ggdru.nl
  • Je stuurt een brief naar GGD regio Utrecht, t.a.v. De Klachtenfunctionaris. Vermeld ‘Postbus 51, 3700 AB Zeist’. 

Wat kan beter 

Heb je een advies of idee om ons werk te verbeteren? Maak dan gebruik van het formulier ‘Wat kan beter’ bij GGD regio Utrecht 

Een klacht melden

Een GGD-medewerker aan de telefoon.

Contact team Klachten

Maak gebruik van het klachtenformulier of mail naar

klachten@ggdru.nl