Klachten

Wij doen ons best om zo goed mogelijk ons werk te doen. Toch kan het zijn dat je vindt dat het beter kan of je hebt een klacht. 

Ik heb een klacht! En nu? 

Klachten voor een andere GGD (andere regio) kunnen wij niet beantwoorden, je vindt de juiste GGD op www.ggd.nl. Klachten of vragen over het algemene coronabeleid kun je stellen via: rijksoverheid.nl.
Je kunt je klacht op verschillende manieren aan GGD regio Utrecht kenbaar maken: 

  • Je maakt gebruik van het klachtenformulier en stuurt deze als mail naar ons door; 
  • Je stuurt een e-mail naar klachten@ggdru.nl ;
  • Je stuurt een brief naar:
    GGD regio Utrecht 
    t.a.v. De Klachtenfunctionaris 
    Postbus 51 
    3700 AB Zeist 

Je kunt dit nalezen onder Klachtenregeling en onder Toelichting op de klachtenregeling.

Wat kan beter 

Heb je een advies of idee om ons werk te verbeteren? Maak dan gebruik van het  formulier Wat kan beter bij GGD regio Utrecht 

Een klacht melden

Klachtenformulier

"*" geeft vereiste velden aan

De heer of mevrouw?
Naam*
Is nodig voor een goede klachtbehandeling
Adres*
Is nodig voor een goede klachtbehandeling
Is nodig voor een goede klachtbehandeling
Als deze niet wordt ingevuld, dan wordt de mail niet ontvangen door ons.
Datum:
Op welke tijd
:
Toestemming*

Contact afdeling Klachten

Maak gebruik van het klachtenformulier of mail naar

klachten@ggdru.nl